tisdag 8 maj 2007

Nu har jag hittat min klänning :D

Idag efter skolan så åkte jag & Amanda in till Täby med mammorna för att leta studentklänningar ;D Och jag hittade en, wihoo ;D På MQ, och den är så himla söööt :D hehe :D Så nu ska jag bara se till att steka i solen vid varje tillfälle som ges innan studenten så blir de ännu finare :p

Köpte en jeanskjol och ett par skor oxå :D Skorna var himla söta faktiskt :D

Men det känns så himla kul att äntligen ha hittat en klänning :D När vi kom hem så bytte jag om och sprang runt som en liten tönt och speglade mig, haha :p Känns ju synd bara att man ska förstöra en så fin klänning och så fina skor med en så ful mössa :p Men men, det är bara att bita ihop :p

Vill att det ska vara fredagen den 8:e juni imorgon :D Jag vill ta studenten nu! :D Men det är bara 31 dagars väntan kvar ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, fattar vad du menar. Jag gjorde exakt samma sak när jag kom hem, spegeln var min bästa vän just då:P

Men det är fan inte så långt kvar nu;)

Puss(L)