torsdag 10 maj 2007

Konferencierer på Skansen ;)

Idag så har det vart en Rädda-Barnen-dag på skansen. Nästan 1 300 barn som har uppträtt med sång och dans på tre olika scener. Och jag och Amanda var där och hjälpte till, vi var konferencierer vid en av scenerna, helt själva ;) Haha, hur tufft är inte de? :p Nej, men det var skitroligt, och jag och Amanda var skitbra :D Haha ;)

Så jag och Amanda har haft en väldigt rolig dag i huvudstaden :D Och jag måste bara nämna att Amanda tyckte att rulltrappan på skansen (den var vääldigt lång) var som en berg-och-dalbana, om den bara hade gått lite snabbare :p Haha. Hur fan kan man ens göra den liknelsen? :p

Sen har det hänt massa annat sjukt och roligt idag oxå, men jag har fan glömt bort vad :p Haha. Men det har det iaf, å det va skitkul, haha ;p

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaahha, eller hur, visst var det grymt:D

Men rulltrappan påminde om en bergochdalbana eftersom den var så brant..sedan skulle den ju ha gått lite fortare också:p

puss(L)