söndag 6 maj 2007

Förut var det vi, du & jag

Igår vid midnatt sa jag en sak som jag inte hade sagt till dig på jättelänge. Jag sa "jag älskar dig".
Senaste gången jag sa det till dig var måndagen den 21 augusti 2006. På telefon. Det var vår dag. Och det var den enda gången under 27 månader som vi inte var tillsammans när det var vår dag.

Den måndagen. Dagen före. Den dagen då vi båda två tog beslut som skulle ändra våra liv, men vi hade helt olika planer.

Det är konstigt hur en och samma dag kan innebära början på två så olika saker för två människor som står varandra så nära.
För en stod den för början till något nytt och bättre. För den andra stod den för början till slutet.

21:a, det datumet blev både början och slutet för oss

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår vad du menar, ibland blir det inte som man vill.

Men bara du mår bra:)

Puss(L)