måndag 21 maj 2007

Idag skulle vi ha firat oss

Idag när jag kom hem från skolan så frågade mamma mig vad det var för datum, och jag svarade den 21. Den 21 maj. Jag hade inte tänkt på det förrän då, men idag så skulle det ha vart du&jag i tre år. Det känns lite konstigt att jag hade glömt en dag som jag annars brukade gå och längta efter.

Tiden går sjukt fort, och det känns inte alls som om det var så länge sedan det fortfarande var du&jag. Det känns konstigt när jag tänker på hur saker och ting var för bara ett år sedan, och hur dem är nu.
Och jag måste erkänna att det känns lite tråkigt. Och jag måste erkänna att jag blir lite ledsen när jag tänker på allt. Men det gör ingenting att det känns tråkigt och att jag kanske blir lite ledsen, för det är bara för stunden jag känner så. Annars mår jag bra, jättebra faktiskt. Och det känns så bra att kunna säga det. Och just nu har jag jättemycket att se fram emot och längta efter; studenten, Bulgarien, å massa annat kul, så det kan faktiskt inte bli bättre :D Och det känns så obeskrivligt jävla skönt att jag känner så.



Nu, just nu, är det nästan exakt tre år sedan vi blev tillsammans. Och jag kommer fortfarande ihåg precis hur jag kände mig då. Jag kommer ihåg att jag var så glad att jag inombords inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag kommer ihåg att allting var så bra som det bara kunde bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är rätt, du får tänka på allt kul vi ska göra nu:) Studenten och Bulgarien:) Men du får inte glömma det bästa av allt: Kolmården ;)

Puss&Kram