onsdag 2 maj 2007

Inte lång tid kvar nu :D

Idag kom studentmössorna, jättefina var dem :D Eller egentligen, när jag tänker efter, så är dem ju fan inte fina alls :p Jag menar, dem är så jävla höga, de ser ju ut som kockmössor, och inte fan blir det bättre när man sätter på sig dem :p Haha, jag kan LOVA att jag inte kommer vara en av dem som springer runt med den i skolan flera veckor innan studenten. Nej, för fan, den där mössan tar man inte på sig oftare än nödvändigt :p Jag kommer alltså bara ha den just på studentdagen, och även då kommer den nog antagligen att åka av vid första bästa tillfälle :p

Sen ska man ju ta fula kort med den där på sig oxå, haha :p Kommer se helt sjukt ut, fatta jävla close-up med den där på skallen, haha :p Men trots det så kan jag lova att mina föräldrar kommer köpa det största kortet och sätta upp det på bästa platsen i vardagsrummet :p Jaja, jag får väl helt enkelt bara undvika att se på det själv :p

Och jag kan inte fatta att det bara är fem veckor kvar nu, det ska bli så sjukt skönt :D Då har man liksom klarat av de absolut värsta 3 åren i ens liv, sett från ett "skolperspektiv". Trodde aldrig att sam var så här jobbigt när jag valde det, för då hade jag som sagt aldrig valt det :p

Och jag kan inte förklara vilken lycka jag känner över att ALDRIG, ALDRIG mer behöva läsa latin :p För det är verkligen den värsta skiten jag någonsin läst :p Så jag är stolt över att jag ändå lyckats få MVG i betyg ;p Vi har iaf en grammatikbok på 250 sidor, och det säger ju en del om det språket, som jag föresten skulle önskat hade dött ut helt :p

Nej, jag längar verkligen till sista veckan, den kommer bli så jävla grym ;D Hehe. Med Lommarrännet (jag ska paddla, haha :p), studentlunch, middag med klassen på På G, fixa studentkärran med ballonger och grejer :p, och självklart The Day :p Haha

Och det är bara 37 dagar kvar nu ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, visst känns det skönt att det är så lite kvar? :) För det är som du säger, då är de tre värsta åren i ens liv över:p

Och studentmössorna är fula:p

Puss&Kram (L)
Amanda