söndag 14 januari 2007

Utklassning på hög nivå ;)

Igår efter middagen så drog jag hem till min kära vän Amanda :) Lite senare anlände Jocke och även Amandas föräldrar och då så spelade vi med andra ord i flera timmar :p Vi spelade ut alla pluppar, och jag lovar, det är jäävligt många pluppar :p
Vi böt och spelade i olika lag men det är bara att inse, när jag och Amanda är tillsammans så är vi oslagbara! Jag lovar, ingen kan slå oss. Det är bara att fråga Inga-Lill eller Jocke, båda två bara satt och stirrade på oss igår och skrattade, för så sjukt bra var vi ;) Och hemligheten bakom det är antagligen precis det som Inga-Lill nämnde igår, vi tänker helt sjukt lika, jag behöver t.ex. bara säga urhopp för att Amanda ska skrika Roger! :p Men sedan så är det såklart en stor fördel att vi kan prata så jäävla fort :p Inga-Lill sa igår att hon bara kollar på våra munnar när vi pratar för hon förstår inte hur vi kan få ur oss så mycket ord så jäävla fort :p

Det sades även extremt roliga saker igår, som alltid när man spelar det spelet. Jag fick t.ex. höra Amandas mamma vräka ur sig YO! ganska otyst :p
Fast kvällens roligaste var antagligen när jag och Amanda kom på att det inte alls stod båt-shake på den där pluppen, utan båts-hake, hahahahaha :p
Men trots det lilla missödet så var vi oslagbara. Fyra gånger hann vi fylla tre hela rader innan Inga-Lill och Jocke hade fyllt en, de säger lite om hur onaturligt bra vi är ;p

Sedan så diskuterade även jag och Amanda våra kära pappor medan Tommy, Inga-Lill och Jocke bara satt och skrattade :p Vi kom t.ex. fram till att de inte kan klä på sig själva, de kan inte äta själva, de kan inte köpa presenter till sina egna fruar själva, de kan inte låta bli att vara universums största töntar, de kan inte kolla på någonting annat än discovery eller poliser som jagar fartdårar, de kan inte låta bli att reta en så att man vill klappa till dem, och sist men inte minst, de är inte romantiska för fem öre. Hahaha :p Fast trots att vi bara kom på mindre bra sidor igår så är vi innerst inne väldigt glada att vi har dem, de är ju som sagt ändå våra kära pappor :D

Det var iaaf en helt sjukt rolig kväll igår, tack alla för trevligt sällskap ;)

3 kommentarer:

jlmj sa...

Du har inte mer än helt rätt. Jag och Inga-lill blev helt utklassade. Totalt. Men det var grymt roligt!
Nog pratar ni snabbt alltid, men som tur är så hänger jag oftast med, man har lärt sig nu liksom. ;o) *tihi*
Tack detsamma för en oerhört underbar kväll! Detta måste vi göra om!
*Många kramar*

Kanna sa...

Haha, det var skit kuul:) Men eller hur, vi tänker så himla lika, och jag skulle aldrig kunna nämna nåt annat namn om du sa urhopp:p Haha

Men herregud att vi inte fattade att det stod båts-hake, haha, det var helt sjukt kul när jag kom på att vi sett fel:p haha

Puss&Kram(L)

Jenny sa...

Fan vilken sjuk kväll ni hade. Kan verkligen hålla med om diskussionen som du och Amanda hade om pappor --> så sant :D

Kram kram