onsdag 10 januari 2007

Tillbaka i skolbänken

Hehe, ja idag så började man skolan igen efter att ha haft ett tre veckor långt, underbart jullov.
Och jag har vart helt sjukt trött hela dagen eftersom det inatt blåste som en jävla orkan, vilket gjorde att jag inte sov speciellt mycket. Och tröttheten som förföljde mig idag gjorde även att jag blev ovanligt klumpig :p Jag har t.ex. ganska ont i tungan efter att ha bitit mig i den rätt hårt i tron att det var mitt tuggummi, haha :p Jag har även ett litet sår under mitt vänstra öga där jag idag högg mig själv med min nyckel, hahaha :p Men förutom det så mår jag alldeles utmärkt ;p

Det var såklart roligt att träffa alla vänner igen oxå :D
Men trots det så längtar jag redan till nästa lov :p

1 kommentar:

Kanna sa...

Haha, det var lite små klumpigt faktiskt:p Men jag tycker synd om dig för det gör så ont att bita sig i tungan.

(L)