torsdag 18 januari 2007

Blivande låtskrivare

"I wish I was a handyman with a hammer in my hand" haha, jag och Amanda har idag lagt ner hyfsat mycket tid på att komma på egna texter att byta ut mot "I wish I was a punk rocker with flowers in my hair" visst har vi lyckats? ;) Haha :p Men vi har faktiskt en till :p "I wish I was a farmer with potatos in my hand" ;)
Testa nu själva att byta ut originaltexten mot våra (mycket bättre :p) texter och sjung för dig själv ;p Skriv sedan gärna en rad och berätta för mig hur det gick :p Fast jag kan ju förvarna er om att vid ordet farmer så hackar det upp sig en aning :p haha

Men dagens bästa var utan tvekan när jag ringde till 118-118 för att få tag på Rimbos fotbollstränare Arpi Bor, ja han heter så :p Men när jag ringde dit så tänkte jag ju inte på att meningen skulle kunna tänkas bli något skum så jag vräkte ju såklart ur mig "Hej, jag skulle vilja ha nummret till Arpi Bor i Rimbo" HAHAHAHAHAHAHAHA, det var hysteriskt kul, haha :p Och precis när jag stängt käften efter att ha sagt den otroligt sjuka meningen så brister Amanda ut i världens värsta skrattanfall, hahahaha :p Och då får hon såklart även mig att brista ut i gapskratt vilket gör att jag inte kan svara när tjejen i luren frågar mig efter hans namn igen, och efter att ha väntat några sekunder och bara ha fått hört mig hacka fram a, ar, hahahahahahaha, så lägger hon på :p Hahahaha, det var iaf sjuukt kul :D haha :D

Något som inte är lika sjukt kul är det ryggprogram som våran friskvårdslärare har tvingat oss att sätta ihop. Men jag har iaf precis gjort klart det sista nu, skönt :)

Och imorn så är det helg, ännu skönare :D

1 kommentar:

Kanna sa...

Hahahaha, det var så himla kuul:) Jag visste inte var jag skulle ta vägen när du sa "Jag skulle vilja numret till Arpi Bor i Rimbo" Hahaha:p

Men det var kul:) Du får inte glömma Daniels version var låten "I wish I was a cyclist, With wheels in my hands" :p

Puss&Kram(L)