onsdag 17 januari 2007

Ovanligt skön skoldag

När filosofin slutade klockan 10 imorse så fick man reda på att det var dagens enda lektion, så sjukt skönt :D När jag såg texten "Katri sjuk, rättskunskapen inställd" blev hela min, på förhand så jobbiga dag, rena himmelriket :p

Så denna dag har mest bestått av kortspel, lyckat sådant oxå ;D Jag & Amanda tog våran största seger i dubbla poäng någonsin i fyrmansvist, 5 stick ;) Vi lyckades även ta alla stick i en annan omgång, de ni ;p Även i det spelet är vi oslagbara ;)

Jag och Amanda tog även en sväng ner på stan där vi blev sjukt frestade av att köpa korv på torget :p Men det som våra tankar kretsat kring mest idag är nog ändå kinamat :p Det var typ det enda jag tänkte på i en hel timme, haha :p friterad kyckling & sötsur sås, mums ;p

Vi har även bestämt att vi någon gång när våra föräldrar är bortresta ska ha en heldag då vi bara ska äta och dricka gott. Vi ska gå omkring i värsta luffarkläderna och bara se allmänt ofina ut, och så ska vi baka scones och äta kladdkaka med gaffel :p Och allt vi stoppar i oss ska vi göra sittandes i soffan med luffarkläder och täcken ;p
Längtar till den dagen ;D

1 kommentar:

Kanna sa...

Men det känns bra att vi ska äta Kina mat snart, för det är skit gott:D

(L)