fredag 26 januari 2007

Fyrishov ;D

Japp, var där igår med Amanda och Daniel, de va kuul :D haha ;p
Fast Amanda hade tydligen fått för sig att hon skulle dränka mig, så jag fick försvara mig mot hennes attacker rätt ofta, haha :p Men utan Daniel hade jag hamnat längst bort i poolen varje gång vi åkt strömmen, tack ;)

Jag försökte även att nå ett rep som hängde ifrån taket ett antal gånger :p Och efter många misslyckade försök där jag antagligen inte såg alltför smidig ut så lyckades jag, yeaah :p Fast Amanda vägrade försöka, hon bara tvingade mig att göra alla saker där man såg aningen dum ut :p Och hon hade den sämsta ursäkten någonsin, "Jag kommer se ut som en strandad val" haha :p

En gång fick hon till och med på värsta mammarösten, hahaha :p "Lägg dig platt på mage på taket, lägg dig platt på mage på taket, lägg dig platt på mage på taket" Och då hade hon en sån där läskig uppmanande mammaröst, som jag lovar att ni alla har hört alltför många gånger i ert liv :p

Det var iaf en väldigt trevlig & rolig dag :D Tack för gott sällskap ;)

1 kommentar:

Tildie sa...

Jag vet. Amanda kan vara riktigt skräckinjagande ibland. :P