måndag 8 januari 2007

Sandra & Amanda

Timon & Pumba, B1 & B2, Sandra & Amanda ;p

Jag tror inte att man kan vara bättre vänner, eller stå varandra närmare än vad du och jag gör.



Vi tycker och tänker helt sjukt lika om i princip allt.
Det känns bra att veta att alltid ha någon som står på ens sida, om man t.ex. känner för att käfta emot någon, haha :p

Vi är helt enkelt jävligt lika, förutom att jag är mindra&brunare, som du själv sa det :p
Och ibland kan det till och med vara lite läskigt :p T.ex. som om man lyfter på luren för att ringa dig, och så märker man att du lyft på telefonen på nybodavägen exakt samtidigt för att ringa mig :p
Eller som när vi brukar börja sjunga på samma låt, på exakt samma ställe, exakt samtidigt :p

Och ibland tror jag faktiskt att inga andra förstår sig på dig och mig, förutom just vi två. För att vara ärlig så är vi ju faktiskt jävligt knäppa, haha :p Och knäppa personer gör jävligt knäppa saker, och det är dem sakerna som jag ibland tror att ingen annan fattar :p Eller så tycker dem helt enkelt inte att det är kul, medan du och jag skrattar så vi håller på och dör :p För är det någonting som vi är bra på, kanske till och med bäst, så är det att skratta, haha ;p Mycket&högt :p Och om talesättet som säger att ett skratt förlänger livet stämmer, så kommer du och jag min vän, bli jävligt gamla :p

Vi har vart bästa vänner sedan 1994, och utan dig skulle mitt liv vara jävligt trist.
Våran vänskap är oslagbar. Det är du & jag.

2 kommentarer:

jlmj sa...

Jag kan inte mer än hålla med. Jag har inte känt er två så väldigt länge, men en sak är säker, ni är verkligen som Bill och Bull, lika till fullo! =o)
*Kramis*

Kanna sa...

Haha, det är såå sant:)

Ingen verkar fatta hur roliga vi egentligen är. Antingen så skrattar folk åt oss, inte med oss, eller så skakar de bara på huvudet:p

Jag lovar att så mycket vi skrattar så kommer vi bli 150 år och bo tillsammans på ett ålderdomshem och prata gamla minnen. Jag lägntar redan dit:p

Puss&Kram på dig:)