onsdag 25 april 2007

Skadeglädje straffar sig

Det första man hörde när man kom till skolan imorse var att våran filosofilärare var sjuk, vilket betydde att jag inte började förrän 12.50. Eftersom jag då missat värsta sovmorgonen svor jag lite över det, men då sitter Amanda bara och skrattar skadeglatt och säger: "Ja, jag har iaf engelska om en timme". Men då hör man Chris säga: "Nej, vi har ju ingen engelska idag". Hahaha, då var det jag som fick skratta skadeglatt eftersom det betydde att Amanda inte hade någon lektion förrän 14.30. Hahaha :p Så de straffar sig att vara skadeglad :p

Så eftersom vi då hade nästan 4 timmars rast drog vi ner på stan, och efter kanske en kvart kände vi att vi båda var ashungriga och bestämde oss för att äta nått gott när vi ändå var där nere :) Och efter att ha dissat ett antal fik, hamnade vi till slut på Nisses :p Där tryckte vi i oss fetaste portionerna med pomfritt och kebab/kyckling. Men trots att vi var sjukt mätta efter det var vi ändå tvungna att handla glass oxå :p Glass går ju liksom alltid i :p

Haha, sen sa Amanda en sak som helt klart är värd att nämna :p
Vi satt och pratade och jag sa att nästan varje gång hon berättar någonting från när hon var liten så säger hon: "Det var när jag var fyra". Och då säger hon: "Ja, men jag var nog fyra ganska länge". Hahahahaha, faan va sjukt, haha :p

Det har iaf vart skönaste skoldagen på länge, jag & Amanda har haft riktigt skoj :D Som alltid ;D
Och skoldagen avslutades med att jag fick tillbaka mitt affärsjuridiksprov; 51 rätt av 52 ;) Wohoo ;p

Och eftersom jag faktiskt inte har någonting jag MÅSTE plugga idag (känns som om det var flera månader sedan jag hade en ledig vardag), ska jag bara glo på tv och ta de lungt :D Lyx ;p

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, men jag var nog det:p Men det var riktigt kuul idag:D Grattis till provet;)

Puss(L)
/Amanda