torsdag 19 april 2007

Bakna en kockerkaka :p

Efter att ha pluggat som en tok dem två senaste kvällarna blev jag idag på eftermiddagen extremt trött, och det märktes inte minst när jag pratade, eller försökte prata :p

Jag och Amanda satt och diskuterade hur vi skulle kunna få in pengar till Rädda Barnen, som alltså är vårat projektarbete. Jag skulle då säga "baka en sockerkaka", men det blev istället "bakna en sockerkaka". Och efter att vi båda (som var hur jävla trötta som helst) asgarvat nån minut så gav jag det hela ett nytt försök. Jag ansträngde mig verkligen för att få ordet baka rätt, sa det i ultrarapid osv :p och jag lyckades. Men då blev jag kanske kaxig, för misslyckades ett ord senare när ordet sockerkaka blev kockerkaka, haha :p Nya asgarv som säkert varade 2-3 minuter utbröt, men det var inte det ändå som skulle kom från Amandas käft. När hon var mitt uppe i att skratta så kom plötsligt fetaste grisljudet, ni vet så där som det kan bli när man skrattar så mycket att man inte får luft. Hahahaha, det var iaf hysterisk roligt, haha :p

Jag vräkte även ur mig en annan sak som var helt sjuukt roligt, men ni andra kommer inte att förstå och jag orkar inte förklara, men jag skriver det ändå, för din skull Amanda ;p

"Jo, men jag är också en råtta" *Med mörk konstig röst* Hahaha :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha, det var sjukt kuuul! :p Speciellt det där med råttan. hahaha:P

PussPuss (L)

//Amanda