tisdag 10 april 2007

Fika hos farfar :)

Jag har precis kommit hem från farfar & Kerstin, var där och fikade och träffade hunden som dom tar hand om, en jättesööt labrador :D

När jag kom dit och gick in i köket så fick jag syn på Kerstin med fetaste blåtiran runt ögat och plåster i pannan. Och varken jag eller farfar kunde hålla oss för skratt när hon berättade hur hunden en kväll hade stuckit iväg efter en katt och att hon hade flugit efter som en vante och landat pladask på magen, haha :p Jag såg en väldigt rolig syn framför mig kan jag säga :p

Och apropå roliga syner, så kommer det att bli en väldigt trevlig sådan när slutsignalen går på Old Trafford ikväll, och Totti & C:O jublar över att dom precis slagit ut Man U ur Champions League ;)

1 kommentar:

Kanna sa...

Titta, jag håller vad jag lovar:p hahaha, men det var iaf kul det där med att hon ramlat:P

puss (L)