måndag 23 april 2007

De läskiga lapparna :p

På fredag ska våran klass ha klassråd för att diskutera bl.a. lommarrännet och middagen vi allihopa ska äta på På G några dagar före studenten. Och eftersom det råkar vara jag som tagit på mig ansvaret att fixa med middagen så tycker jag att det är extra viktigt att alla kommer på fredag så jag slipper upprepa vilken mat man kan välja på flera hundra tusen gånger :p Annars brukar jag själv vara en av dem som skiter i att komma och istället tar sovmorgon :p Men då är det när lärarna t.ex. vill ha "städmöte", alltså inte alls lika viktiga saker som detta ;p

Så för att se till så att ingen vågar ta sovmorgon på fredag, skrev jag och Amanda idag ut lappar där vi gång på gång påpekar att ALLA MÅSTE komma. Och laparna är riktigt skrämmande kan jag lova, skrivna med "spökstil" och dödskallar och allt :p Sedan tejpade vi upp fem lappar på ett område som det tar högst 4 sekunder att gå runt :p Vi försökte att sätta lapparna så att man verkligen inte kan missa dem, och jag tror fan i mig att vi lyckades :p

1 kommentar:

Kanna sa...

Hahaha, lapparna var skit snygga ju och grymt läskiga! Emma sa att hon blev rädd:P

PussPuss (L)