lördag 3 mars 2007

Weekend på slottet ;)

Det senaste dygnet har jag och Amanda spenderat på Rånäs Slott, och det har vart sjukt grymt :D

Vi har vart på Afternoon tea och ätit världens godaste chokladtårta ;) Självklart drack vi även te och åt scones :D

Senare på kvällen serverades det en fyrarätters middag, jättegott :D Fast självklart hände det lite småmuppiga saker :p Jag tog till exempel av det kilo gräs dem hade lagt på min köttbit med värsta grävskopenäven, vilket Amanda tyckte var väldigt underhållande :p

Efter middagen drog vi ner till sjöbastun, där det visade sig att vi var helt ensamma :D Och det var sjukt skönt att bada i utomhus-bubbelpoolen, prata och dricka cola :D Men det var nog en rätt udda syn; För det första så ligger sjöbastun lite avsides och helt ensam nere vid sjön, så man ser bara slottet på håll. Sedan var det kolsvart, förutom ljuset inifrån sjöbastun som lyste upp. Och så sitter jag och Amanda där ensamna, i ett bubbelbad som står på en uteplats som är full av snö :p Det var iaf grymt ;D hehe

Efter att vi badat klart, vilket var runt kvart i elva, så gjorde vi oss i ordning och sedan gick vi upp och satte oss i baren, där vi tillbringade resten av kvällen/natten innan vi till slut gick tillbaka till vårt rum nr 6 :p

Och imorse innan vi åkte hem så åt vi såklart slottsfrukost ;p Och den avslutades med te och kakor :p Och jag gjorde en Reidar :p Hahaha

Det har iaf vart sjukt roligt, som alltid när jag och Amanda är tillsammans :D Vilket föresten är typ jämt :p



1 kommentar:

Kanna sa...

Snygga bilder:P Det var askul:) Vi måste göra om det nångång;)

Puss(L)