onsdag 14 mars 2007

Den urinerande apelsinen :p

Amanda var snäll idag, eller extra snäll kanske jag ska säga ;) Hon köpte en apelsin till mig, men det som chockade mig var att hon till och med gick med på att skala den åt mig, utan att jag behövde tjata :p Måste erkänna att jag blev något förvånad :p

När jag sedan satt där och njöt av min apelsin så droppade det lite på bordet, och då vräker människan ur sig: "Urinerar den på dig?" Haha alltså seriöst, vem fan säger så? Haha :p

Men det var inte allt sjukt hon skulle vräka ur sig idag :p

På bussen hem diskuterade vi kattnamn, och jag sa att jag skulle vilja döpa min katt till Muffin :p Och då säger hon: "Jag skulle hellre kalla den för muffen" Haha alltså seriöst :p Haha :p

Ps. Axel skrev sexulla idag, stället för sexuella. Haha, det var sjukt kuul :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAhahahahahahhahaa:P Men jag tänkte inte på kattnamnet så ju:p Men det var kul:p

Puss(L)
/Amanda

Anonym sa...

HAhahahahahahhahaa:P Men jag tänkte inte på kattnamnet så ju:p Men det var kul:p

Puss(L)
/Amanda