onsdag 21 mars 2007

Pennor, pennor, pennor

Idag ägde den sk framtidsdagen rum på vår skola. Massa folk från olika högskolor och universitet kommer för att göra "reklam" för sina skolor.

Men för mig och Amanda, som redan bestämt vad vi ska göra efter studenten, handlade denna dag mest om att plocka på oss så mycket gratis saker som möjligt, och dessa gratis saker bestod av framförallt pennor :p Sju stycken, jag upprepar, sju stycken pennor fick vi med oss hem idag :p Jag ska också erkänna att det slank ner en och en annan godisbit :p

Fast när vi gick där och låtsades vara intresserade av deras skolor bara för att kunna ta en penna så kände jag mig lite som en pensionär, jag tog allting gratis som jag kunde komma åt :p Men bara för att jag nu känner mig lite smånördig vill jag upplysa er om att vi inte är snåla människor :p Jag och Amanda är mycket generösa människor, som förutom idag, inte har mycket gemensamt med pensionärer :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha, inga pensionärer här inte:p Men det är ju alltid kul med nya pennor ;)

Puss(L)
/Amanda

Anonym sa...

hahahahaha, inga pensionärer här inte:p Men det är ju alltid kul med nya pennor ;)

Puss(L)
/Amanda