onsdag 28 februari 2007

Shoppingdag med mammorna ;p

Idag har jag och Amanda vart i Täby och shoppat med mammorna ;) Det var väldigt trevligt :D Dock lite tjat om gula jeans, men va fan, det är väl bara att koppla bort för ett tag :p
Hittade iaf två fina tröjor :D Och världens sötaste skor, som naturligtvis var för stora :p Funderar seriöst på att göra en tåförlängning :p För er som inte redan vet eller inte fattat än, så har jag ganska små fötter, 34-35 för att vara exakt. Jag har med andra ord ganska svårt att hitta skor eftersom jag ogärna letar på barnavdelningen bland rosaglittrigt fluff och fjärilar. Och det är om möjligt ännu svårare med sommarskor eftersom det inte är alltför snyggt att ha dubbla fleecesulor i öppna skor.

Men trots mina problem att hitta sommarskor så längtar jag sjukt mycket efter sommaren, solen, värmen :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var kuul:) För du har ju sååå söta små fötter ;p