torsdag 8 februari 2007

Omgjord version av Lejonkungen-låt

"Ingen säger, sluta,
ingen säger, gör så,
ingen säger, gå dit,
ingen säger, hör på"

Det hela började när jag tog ton och började sjunga den här låten under vårt vist-spel :p Jag ska då tillägga att jag sjöng den på "rätt" sätt :p Efter ett tag hör man att jag smittat Amanda som svärandes sitter där och trallar på denna underbara melodi :p Plötsligt lägger hon till konstiga pauser efter "ingen säger", innan hon fortsätter meningen. Det hela spårar och det slutar med att jag sitter där och "sjunger", den antagligen fulaste version som någonsin gjorts av den här låten, med upphovsmakaren till det hela gapskrattandes mitt emot mig :p Hahaha :p

Och bara för att vi sjöng så mycket på den där låten idag så känner jag just nu ett starkt behov av att kolla på Lejonkungen :p Som föresten är den absolut bästa Disneyfilmen som någonsin gjorts ;D

1 kommentar:

Kanna sa...

Haha, det var kuul:D

Men vi måste ta och se Lejonkungen snart;)

PussPuss