lördag 28 juli 2007

Den bästa

Jag kan nog inte riktigt förklara hur viktig du är för mig. Det är nog för att vi har hållit ihop så länge, jag menar, vi är en så stor del av varandras liv, och det är liksom en självklarhet att vi finns där för varandra. Och jag tror att det är just det faktum att vi står varandra så nära, och har gjort det i så många år, som gör att det är svårt att verkligen förklara hur viktig du är för mig. Att ha dig i mitt liv är en självklarhet.
Jag vet bara att om jag inte hade dig så skulle allting vara så mycket tråkigare, så mycket sämre.

Du är min bästa vän. I 13 år nu har vi varit varandras bästa vänner. Vi har gått igenom mycket tillsammans, inte minst så följdes vi åt i skolan, i 13 år gick vi i samma klass, ända från "lekis" till studenten. Nu i höst blir första gången sedan vi var 5 som vi inte kommer vara "klasskompisar".

Vi har vart med om så jävla mycket tilsammans. Både bra och dåliga saker, men självklart mest bra :D

På "lekis" sprang vi runt å "jagade" killarna tillsammans med de andra tjejerna :p

Vi har haft egna modevisningar, där vi bland annat envisades med att klä oss i en svart genomskinlig sak :p

Vi har lekt med barbies, och tagit på oss "finkläderna" och haft picknick med andra dockor ute i trädgården.

Vi har låtsats att vi vart Spice Girls och blivit tillsammans med varsin grabb i Backstreet boys, hahaha

Vi har chattat och utgett oss för att vara två blåsta blondiner med D-kupor, hahahahaha

Vi har vart på klassresor och låtit fantasin flöda fritt gällande vissa tapeter :p hahaha

Vi har fuskat när vi lekt Ryska Posten, så att vi fick den kille vi ville :p hahaha

Vi har pratat sönder oräkneligt många lektioner, för är det nånting som är vår grej så är det att prata, fort & mycket, mohahaha :p

Vi har tagit studenten tillsammans, en av de bästa dagarna i våra liv :D

Vi har vart i Bulgarien och glassat i poolen och vart på kladdiga skumpartyn ;p

Vi har helt enkelt så många minnen tillsammans att jag inte orkar babbla upp mer, för då kommer jag bara på mer å mer å mer, det tar liksom aldrig slut :p

Jag vill helt enkelt bara att du ska veta hur viktig du är för mig, bästis ;D

Du betyder jättemycket för mig och därför kommer jag aldrig svika dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är viktig för mig också, och du betyder så otroligt mycket.

Och ja, minnen har vi många, dem flesta garvar man åt ;p

Snart kommer vi få ännu ett nytt minne, när jag kommer förbi Cissis så vi kan luncha ;)

Du är bäst:)

Puss&kram

Anonym sa...

hahaha, ja, och ännu ett till kommer vi få när vi ska ta vårt fejkkort med våran fejkade soljuice-skålning :p haha

du är bäst :)

(L)