onsdag 6 juni 2007

Firmafest med slottet ;)

Efter studentlunchen igår så bar det av på firmafest med gänget från slottet ;) Först så åkte vi ut till koludden, där fick vi skjuta lerduvor, skitkuul :D Fast jag har jävligt ont i armarna idag, för det var mycket jobbigare än man kan tro. Men roligt var det :D Sen fick vi oxå åka fyrhjuling, fast det var jag fan inte bra på alltså, kunde ju fan inte svänga normalt med den där grejen :p Haha.

Det roligaste var ändå att se hur Camilla kunde vara så sur så länge efter att bara ha träffat en duva av tio :p HAHA. Och hon som innan vi började hotade mig med att om jag inte träffade så skulle vi inte vara släkt längre :p Haha

Efter dem tävlingarna drog vi vidare till nåt jättemysigt ställe precis vid vattnet, ungefär vid LV3. Där blev det grillning och sång&dans :D Vårat lag hette Nasses, jag vet, ett halvt rasistiskt namn, men det var bara för att våran "trubadur", som för övrigt var skitkul, trodde att vi kallade Masse för Nasse :p Haha. Men trots att Nadja&jag var uppe och sjöng When you say nothing att all i micken så vann ändå Lasses vänner, haha :p Men det var iaf hur kul som helst, skitroligt :D

Våran lagledare "Nasse" :p

Solnedgång. Fint eller hur? ;)

1 kommentar:

Kanna sa...

Jag hade velat vara där;p Snygga bilder;)

Pusspuss